Minu Minu
548
BLOG

Panie Janke, chcę pójść z Panem, ale mam pytanie!

Minu Minu Polityka Obserwuj notkę 14

Zależy mi na miejscu w którym żyję, chciałbym aby źli ludzie przestali mieć wpływ na moje życie. Nie wiem  na jakie metody moge sobie pozwolić, stąd ta notka

Od 9;10 wisi sobie na portalu pewna wesoła notka. Teraz jest 14;00

Widać więc ze Administratorzy, Pana Administratorzy Panie Janke, nie widza w niej nic złego.

Ok, rozumiem. Pana dom, Pana zasady!

W związku z powyższą sytuacją, ponieważ jesteśmy na NIEZALEŻNYM FORUM PUBLICYSTÓW, chciałem sie zapytać o rzecz następującą.

Mam parę pomysłów na notki, pisane dokładnie w tym stylu co bloger(ka) Paczula. Myślałem że to jest takie raczej mało dozwolone :)) no ale jak widać się myliłem.

Dla pewności jednak zapytam.

Wpierw napiszę o co chodzi, czyli pokażę tekst bloger(ki)Tytuł widoczny nz stronach głównych S24 brzmi tak:

Roznegliżowane fotki posła Biedronia

Po otworzeniu notki, jej pierwsze zdanie brzmi tak:

jeszcze nie wypłynęły. Ale kwestą czasu jest, by tak się stało.

Potem  o pośle Biedroniu jedyne co jest, to wyjaśnienie czy może argument następujący:

na przykład po Biedronia, nie mniej przystojnego, młodego i lubiącego dobrą zabawę posła. Poseł Biedroń na pewno też robił sobie jakieś zdjęcia, a w piekle żadne zasady nie obowiązują

Notka jest prosta i przejrzysta:)), wpierw tytuł, potem pierwsze zdanie i ostanie zdanie będące „uzasadnieniem”


No to teraz mam mam parę pytań. Chciałbym na naszym NIEZALEŻNYM portalu trzasnąć taką notkę.

Tytuł widoczny na stronach głównych S24:

Poważna choroba psychiczna Jarosława Kaczyńskiego

pierwsze zdanie w notce:

jeszcze nie wyszła na jaw, ale wiadomo, że to tylko kwestia czasu.

Potem uzasadnie a'la blogr(ka) Paczula

Przecież wiadomo że jak ktoś się z wszystkimi kłóci, a na wspracowników bierze sobie ludzi typu Lepper czy Beger, to na pewno jest chory psychicznie.

Inna notkę zatytułowałbym tak:

Ukryta praca redaktora Janke na rzecz PISu!

W notce:

jeszcze nie wyszła na jaw, choć przecież wiadomo że to kwestia czasu.

Uzasadnienie.

Wszyscy „niezależni” na pewno pracują na rzecz Kaczyńskiego i spółki.


 To jak Panie Igorze Janke, czy kto tam tu rządzi?


 Mogę czy nie mogę?

Jeśli nie mogę to może najwyższy czas zmienić tytuł Salonu z NIEZALEŻNE FORUM PUBLICYSTÓW na..............................................................................

Nie pisze na co, mnie wtedy już tu nie będzie więc mało mnie to interesuje.


 

Nie można stać bezczynnie. Chodźcie z nami!”


 

Z szacunkiem i pozdrowieniami



 

Minu


 

Minu
O mnie Minu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka